Possible solution for girls (female mp / ped) HP (Health) | Posible solucion para chicas (female mp / ped) HP (Salud)

:stuck_out_tongue_winking_eye: ENGLISH :stuck_out_tongue_winking_eye:

I have based myself on this “solution” seeing hours of content and code on this topic that should be something simple, but apparently it is not since nobody managed to give me a solution that is apparently better than this one.

What makes me think (personally) that this code is better than others?

  • Well, basically that other codes either do not solve the problem or only work in some huds (in very few or only in some specific ones) or that when users leave and enter the server their health is regenerated to the maximum, so they can abuse an infinite health bug.

Basically I’ve made this code, which will make the girls have actual max health at 100, like the men, with the difference that the game will still recognize that they have 75 health on their first login/creation. of the character or change of sex (/skin) but after that with a healing kit, a doctor or medic (ambulance job or similar), a simple /heal, even a /revive will make them have 100 health " for the rest of the game."

  • My code:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(1)
        local playerPed = GetPlayerPed(-1)
        local currentMaxHealth = GetEntityMaxHealth(playerPed)

        if currentMaxHealth ~= 200 then
            SetEntityMaxHealth(playerPed, 200)
        end
    end
end)

:stuck_out_tongue_winking_eye: SPANISH :stuck_out_tongue_winking_eye:

Otros códigos que podrían funcionarMe he basado en esta “solucion” viendo horas de contendio y codigo sobre este tema que deberia de ser algo simple, pero que al parecer no lo es ya que nadie me consiguió dar una solucion que aparentemente sea mejor que esta.

¿Que me hace pensar (personalmente) que este codigo es mejor que otros?

  • Pues basicamente que otros codigos o no solucionan el problema o solo sirven en algunos huds (en muy pocos o solo en algunos específicos) o que cuando los usuarios salen y entran del servidor se regenera su salud al maixmo, por lo que pueden abusar de un bug de salud infinita.

Básicamente he hecho este código, el cual va a hacer que las chicas tengan la salud máxima real en 100, como los hombres, con la diferencia de que el juego va a reconocer aun que tienen 75 de salud en su primer inicio de sesión / creación del personaje o cambio de sexo (/skin) pero despues de eso con un kit de curación, un doctor o medico (job de ambulance o similares), un simple /heal, incluso un /revive va a hacer que tengan 100 de salud “por el resto de la partida”.

  • Mi codigo:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(1)
        local playerPed = GetPlayerPed(-1)
        local currentMaxHealth = GetEntityMaxHealth(playerPed)

        if currentMaxHealth ~= 200 then
            SetEntityMaxHealth(playerPed, 200)
        end
    end
end)

:speech_balloon: DISCORD: Jonathan_Diez_

Just stream edited ped meta or ytm file and won’t need any loops.

This, or just set max health on SetPlayerModel

How? D::::

I tryed this (maybe bad) and the player spawn all time with full hp so is a bug for get full hp all time (leave and join the server for full hp)