Hello, everyone!
I post here today to ask volunteers and players (French for easier exchanges preference) to test the scripts on my test server.
The goal is to give scripts to the community for free and finally credit the different authors.
I would like to push RolePlay further, make it better and more enjoyable for everyone.
Until now, I was scripting on a playable basis from my office for friends who were scammed and I wanted to leave them something to play with because their situation has deeply affected me.
I also posted some of my scripts/modifications on cfx.re but I would like to do something about my work for all players who want to enjoy the RedM experience.
If you want to help me motivate, improve my scripts and give me feedback to propose more content to the community, here are the links to my discord as well as my github:
Discord: La_ZONZ
Github: Dark-Edge (Darky_13) · GitHub
Thanks to all the volunteers, Good game to all! : )
====================================================================================
Bonjour, tout le monde!
Je poste ici aujourd’hui pour demander aux volontaires et joueurs (francophones pour faciliter les échanges de préférence) de tester les scripts sur mon serveur de test.
L’objectif est de donner des scripts à la communauté gratuitement et d’enfin créditer les différents auteurs.
Je voudrais faire en sorte de pousser le RolePlay plus loin, le rendre meilleur et plus agréable pour tous.
Jusqu’a présent, je scriptais sur une base jouable depuis mon bureau pour des amis qui ont été arnaqués et je voulais leur laisser quelque chose avec lequel ils pourraient jouer car leur situation m’a perosnellement touché.
J’ai aussi posté certains de mes scripts/modifications sur cfx.re mais je voudrais faire quelque chose de mon travail pour tous les joueurs qui v■■■■■t profiter de l’expérience RedM.
Si vous voulez m’aider à me motiver, a améliorer mes scripts et me faire des retours pour proposer plus de contenu a la communauté, voici les liens vers mon discord ainsi que mon github:
Discord : La_ZONZ
Github: Dark-Edge (Darky_13) · GitHub
Merci Ă tout les volontaires, Bon jeu Ă tous !