Grootste tijdverspilling

Ookal staat er bij mijn profiel dat ik maar 6 uren speeltijd heb is het veel meer dan dit.

Er zijn betere servers. De server was goed totdat je beseft dat het in het voordeel is van de inner cirkel van management.

Het management beheert de server niet eens. Alles wat ze doen is elkaar beschermen wanneer je een tickeetje maakt over de inner circle van vrienden en vrouwen in de server.

Er zijn geen burgeractiviteiten die niet met criminaliteit te maken hebben. Die dat er zijn, worden na 15 minuten saai en betalen extreemlijk slecht.
Iedereen spreekt OOC, politie staat boven alle regels, dikke win-mentaliteit en gedragen zich slechter als mexicaanse cartel kindjes.

De admin bende die alles runt, verpest het voor iedereen. Ze gebruiken ingespawnde wapens die je niet eens kan verkrijgen en als je die beroofd wordt je gekilled via hun admin menu.

Economie valt mee, performance is niet slecht.
Als je een pay to win server wilt met slechte admins, dan zou ik deze server aanraden.

5 Likes

This topic was automatically closed after 1 minute. New replies are no longer allowed.