[FREE][RELEASE][RageUI] | Korioz's KRZ_Personalmenu | Redesign by KEKHUB

KRZ_Personalmenu | Redesigned by KEKHUB

Original founder - click here

TEBEX/Download Link - click here
Download Link - kekhub_personalmenu.zip It is better if you fetch via Tebex, there you also get the updates and more!

UPDATET!! - Supported languages

  • German
  • Portuguese
  • English - Can be downloading on Discord Support Channel, u can find it under ReadMe.md!
  • Spanish
  • French

Features

  • Backpack UI | added colors for using
  • Loadout UI | littlebit redesigned!**
  • Wallet UI | Hard Redesigned!**
  • Vehicle UI | Its default from KRZ_Personalmenu!**
  • Job Boss UI | Boss Menu its default from KRZ_Personalmenu!**
  • Admin UI | The Merryweather Menu! Its default from KRZ_Personalmenu but added Admin Clothes**
  • GPS UI | Without coordinates! You can freely set any**

Requirements
This order also applies in the startup order.

Preview
Video
Menu
Main
Wallet
Identity Cards
Police Department
Police Department - SWAT
Medical Department
Mechanic (Redline Performance)
ID-Card
Driver-Card
Weapon-Card

5 Likes

wo ändere ich die ts ip

Bei den Locales

Finde bisschen Schade das alles durch das Ecrow System blockiert wird und man keine Ă„nderungen machen kann

Hier auf der Seite findest du nochmal den externen Download Link, da sollte das von Escrow nicht dabei sein. Ansonsten lieĂźt du dir mal die ReadMe.md durch! :slight_smile:

Ich hoffe ich konnte helfen!
###################
Here on the page you can find the external download link again, there should not be the one from Escrow. Otherwise you read through the ReadMe.md! :slight_smile:

I hope I could help!

1 Like

Hey i use ESX legacy and when i use the menu the skin and my last pos isnt loading

bei mir wird das bargeld nicht angezeigt

Hey I myself use my script on my server and with me runts without problems, I have also only in the menu adapted the design and in the admin area speak the Merryweather menu added the skin function. :slight_smile: If it comes probleme to some functions such as that the cash does not display. Then please report in the thread of the creator. But I will try to fix this problem too.

Hey ich selbst nutze mein Script auf meinem Server und bei mir läufts ohne Probleme, ich habe auch nur in dem Menu den Design angepasst und im Admin Bereich sprich das Merryweather Menu die Skin Funktion hinzugefügt. :slight_smile: Falls es probleme zu einigen Funktionen kommt wie zum Beispiel dass das Bargeld sich nicht anzeigt. Dann meldet euch bitte im Thread vom Ersteller. Aber ich werde versuchen, dieses Problem auch zu beheben.

1 Like

Gibt es auch das als Nativ UI? :slight_smile:

1 Like

Dies ist nur eine redesign Version von KRZ_Personalmenu, diese ist nur auf RageUI gebaut. Deswegen leider nicht :frowning:

Das ist die Menü Description die kannst du in der en, de oder was auch immer locales datei ändern

Ggf. selber schreiben mache ich zurzeit auch ich schreibe sehr viel selber weil man nur noch schrott findet und irgendwelche UI/UX sachen was mega nervig ist

Hey ich möchte auch geren ein paar sachen ändern wo finde ich den die Datei zum ändern ?

kekhub_personalmenu.zip (2.9 MB) Hier ganzoben ist auch noch ein Link zu Workupload

Ja nur die Version ist nicht mehr so uptodate wie die auf Tebex :slight_smile: ich update das später

Geht bei mir nicht?!