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We’re currently looking for script ideas to develop, so if you have any concrete ideas, let us know in the comments !
Hyzen NPC Dialogs System
Description EN
Frameworks
- ESX (Legacy)
- QBCORE
Dependencies (Only if you use useTarget)
Features
- Multilingual Support: Choose between French and English for a user experience adapted to an international audience.
- Compatibility with Multiple Frameworks: Designed to work flexibly with QBCore and ESX Legacy, allowing easy integration on various servers.
- Target Integration: Uses ‘qb-target’ or ‘ox-target’ with the UseTarget setting, optimizing in-game interactions.
- NPC Model Choices: You can add different models to NPC to enhance roleplay immersion.
- NPC Animation Choices: You can add different animations to NPC.
- NPC Weapon and Object Choices: You can add different weapons and objects to NPC.
- Dialogs Configuration: You can configure the dialogs to be displayed by the NPCs and answers, improving the immersion in the game.
- Multiple Display Types: You can configure the display of dialogs in 3D / 2D or Notification for interactions with NPCs, improving visual immersion.
GitHub Repository:
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Preview:
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Tebex
Description FR
Frameworks
- ESX (Legacy)
- QBCORE
Dépendances (Seulement si vous utilisez useTarget)
Fonctionnalités
- Support multilingue: Choisissez entre le français et l’anglais pour une expérience utilisateur adaptée à un public international.
- Compatibilité avec plusieurs frameworks: Conçu pour fonctionner de manière flexible avec QBCore et ESX Legacy, permettant une intégration facile sur divers serveurs.
- Intégration de la cible: Utilise ‘qb-target’ ou ‘ox-target’ avec le paramètre UseTarget, optimisant les interactions en jeu.
- Choix du modèle PNJ: Vous pouvez ajouter différents modèles à PNJ pour améliorer l’immersion dans le jeu.
- Choix d’animation PNJ: Vous pouvez ajouter différentes animations à PNJ.
- Choix d’arme et d’objet PNJ: Vous pouvez ajouter différentes armes et objets à PNJ.
- Configuration des dialogues: Vous pouvez configurer les dialogues à afficher par les PNJ et les réponses, améliorant l’immersion dans le jeu.
- Types d’affichage multiples: Vous pouvez configurer l’affichage des dialogues en 3D / 2D ou en notification pour les interactions avec les PNJ, améliorant l’immersion visuelle.
- Configuration des dialogues: Vous pouvez configurer les dialogues à afficher par les PNJ et les réponses, améliorant l’immersion dans le jeu.
Dépôt GitHub:
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