[FR/EU] Max Drift™ | Drift | Import Cars | Races | Competitions | Easy Money | A Lot of tracks And Much More

[EN]

Autodidact, I learn every day. I’ve created my own server focused on drift/racing.

There are over 20 tracks for chill drift and about 10 tracks for racing.

The server features more than 400 cars, including around 100 ready for drifting, and others designed for drag races, rallies, etc.
You’ll find 4 dealerships for cars (EU, USA, JPN, and Specials) plus a new Motorcycle dealership.
The server is Free Access, but you must connect to Discord to access it.

Economy Level:
→ Drifting allows you to earn money.
→ There are heists for those impatient to earn money and buy expensive vehicles.
→ Drug cultivation and sales for some extra cash.
Explore the server to find the locations for the items you’ll need.

Drift Level:
As mentioned earlier, there are over 20 tracks, including Akina, Haruna, Ebisu Minami, Ebisu School, Motorland, East Touge, and more.

Track Level:
Some tracks like Le Mans, Spa Francorchamps, Mapple Valley…

There are exploration maps that are really large, ideal for cruising with friends.

Server Type:
It’s a ‘RolePlay’ but not quite. Let me explain.
To add some fun, there are occasional ‘Police’ players who can chase and stop players engaged in illegal races in the city of Los Santos. They can also apprehend car thieves and pursue bank robbers, for example. (Police don’t arrest players during heists; they engage in pursuits once the heist is completed).
There’s also a Mechanic RP who can customize your cars aesthetically, swap engines, change oils, brakes, etc.

Everyone is welcome, but please note that the main language is FRENCH.

To join the Discord and the server, here are the links:

Side note:

I also want to mention that I develop the server solo. So, yes, there might be some bugs; after all, to err is human, right? Not all scripts I have are created by me; some are free (thanks to GitHub, 5mods…) and others are paid, like RAHE, C8RE, etc. Some have been created by me (the prison system, the drift HUD, although inspired by another…).


[FR]

Autodidacte, j’apprend tous les jours. J’ai crée mon propre serveur qui est focus sur le drift / course.

Il y a plus de 20 pistes pour drift chill et environ 10 pistes pour faires des courses.
Le serveur possède plus de 400 voitures, dont environ 100 prêtes pour le drift, et d’autre qui sont faites pour des course de drag, rally etc…
Vous y trouverez 4 concess pour les voitures (EU, USA, JPN et Spéciaux) + un nouveau concess Moto.
Le serveur est Free Access mais vous devez obligatoirement vous connecté au discord pour y accéder.

Niveau économie :
→ En driftant vous pouvez gagné de l’argent.
→ Il y a des braquages a faire pour ceux qui sont impatient pour gagné de l’argent et acheté de véhicules qui coûtent cher.
→ De la culture et vente de drogue pour se faire un peu plus d’argent.
Je vous laisse exploré le serveur pour trouvé les endroits ou trouvé les items qu’il vous faudra

Niveau drift:
Comme dit plutôt, il y a plus de 20 pistes, pour en cité quelques unes : Akina, Haruna, Ebisu Minami, Ebisu School, Motorland, East Touge…

Niveau pistes (circuits):
Quelques piste comme : Le Mans, Spa Francorchamps, Mapple Valley…

Des cartes faites pour de l’exploration qui sont vraiment très grosses, idéale pour roulé entre potes.

Type de serveur:
Un ‘RolePlay’ mais pas vraiment. Je m’explique.
Histoire de donné un peu de fun par moment il y a et peu y avoir des joueurs ‘Policiers’ qui chasseront et peuvent arrêtés les joueurs qui ferais des courses illégales dans la ville de Los Santos.
Aussi pour arrêtés les voleurs de voitures, et pour prendre en chasse les braqueur des banques par exemple. (Les policiers n’arrêtes pas les joueurs durant les braquage, ils ferons des courses poursuite un fois le braguage terminé)
Sinon il y a aussi un Mécano RP, qui pourra custom vos voitures niveau esthétique, ou encore swap les moteurs, changé les huiles, freins etc…

Tout le monde est bienvenue, mais a savoir que la langue principale est le FRANCAIS.

Pour rejoindre le discord et le serveur voici les liens :

PS:
*Je rajoute aussi, que je dev le serveur en solo. *
*Donc des bugs oui il peut y en avoir, l’erreur est humaine non ? *
Tous les scripts que j’ai ne sont pas tous de moi, certain sont free (merci github, 5mods…) et d’autres sont payants comme les RAHE, C8RE, etc…
Et certains ont été fais par moi même (le système de mise en prison, le HUD de drift bien qu’inspiré d’un autre…)

EN: The server reopens today.

FR: Le serveur réouvre ses portes aujourd’hui.