BundesRP BMA System

Our BMA system is more than just a simple BMA system. With this system you can easily position your manual call points and your fire alarm systems.

You can also assign each manual call point to a specific BMA.
The system also offers integration into smoke detectors which are prop-controlled.

Idle: 0.0ms
in action: 0.0 - 0.05ms

Features

  • Custom BMA UI
  • Test Alerts
  • Integrated alarms
  • Everything self-configurable
  • There is an option to turn off the logs.
  • Language is customizable
  • Sprinkler system (purely optical)
  • Props can be integrated
  • Debug for better installation
  • Smokedetectors
  • Automatic update system for changes to the config files and automatic check for incorrect entries.
  • there is the possibility to display a text when a player is near the BMZ / hand detector. (Range, text size is also adjustable.) This is optional.

Integrations

  • ESX
  • qbcore
  • chHyperSound und Interact-Sound
  • High_3DSounds
  • SmartFires
  • GTA V Feuer

Loggs (Optional)

  • When the fire alarm system is accessed
  • when manual call point is pressed

Sonstiges

  • Customizable language
  • Integration to other Dispatch Systems
  • Props not include
  • Already integrated in our “BundesRP_LS”

The resouce is protected per Escrow!
https://bundesrp.tebex.io/package/5194720

video preview
[Old]

  • Code is accessible | No
  • Subscription-based | No
  • Lines (approximately) | N/a
  • Support | Yes
  • Framework: | StandAlone
  • Requirements;
  • interact-Sound and chHyperSound or High_3DSounds
1 Like

Will this work without ESX?

No,

| Requirements | High_3DSounds, es_extended (ESX Legacy 1.2+), Nearest-Postal|

it only works with esx as stated in the requirements…

Warm greetings
Florian

Ah Alright. It would be amazing as a standalone resource.

Yes, that’s right, unfortunately it just surpasses my skills. I also needed some functions from ESX for the job and such

i need High_3DSounds?

Yes You Need High_3DSounds

woow its somthing needed for emergency thank you for making it bro

DE:
Gibt es eine Möglichkeit dieses script auch in QBcore version zu bekommen? Und ist es auch möglich die die sounds zu ändern? (Damit meine ich alle sounds um das ich meine eigenen sounds einzufügen kann wie ein FDNY MDT Call System). Ist es auch möglich mehrere Stationen hinzufügen? Danke schon mal im voraus <3

EN:
Is there a way to get this script also in QBcore version? And is it also possible to change the sounds? (I mean all the sounds so that I can add my own sounds like a FDNY MDT call system). Is it also possible to add multiple stations? Thanks in advance <3

Ich Antworte einmal nur auf Deutsch Jetzt :smiley:

QBCore:
Möglich wäre dies schon, aber Daher das ich mich auf ESX Fokusiert habe und dem Sourcecode nicht Rausgebe, wird es im Moment damit nichts.

Sounds:
Sounds sind alle Ă„nderbar :wink:

Situationen:
Situationen Können im Moment nicht Hinzugefügt werden, Könnte aber ein Event dafür mit Einbringen dies würde aber erst in Zukunft Passieren.

LG

Kann man die Props irgendwo erhalten/kaufen? (wenn ja wo). Ich danke schon im Voraus!

Moin, Sorry für die Späte Antwort, Ja bei F&J’s Studios

beste GrĂĽĂźe :smiley:

Servus,

Ich frag einfach nochmal nach, weil es ja schon etwas länger her ist.
wird es das System auch fĂĽr QBCore geben oder eher nicht?

GrĂĽĂźe

Servus,
nein wird es nicht geben.

LG

Update 0.6

DE:

  • Props werden nun unterstĂĽtzt
  • Fahrzeug Limierter entfernt
  • Debug Modus fĂĽr eine Bessere Installation
  • QBCore wurde hinzugefĂĽgt

EN:

  • props integration
  • vehicle limit removed
  • Debug mode for a better installation
  • QBCore has been added.

Description edited to version 0.8.3

If i use Toxicscripts fire. And the automatic fire is going on. Will it make sound from the system at station ?.

If there’s a smoke detector nearby, then yes