Vragen over scripts

Hallo allemaal.

Ik heb een vraagje over dit script: http://www.gtainside.com/en/gta5/mods/77401-policemod-2-2-0-1/, kan je dit script namelijk in fivereborn gebruiken, aangezien het een api is, maar wel met een scripthook.

Ik heb ook nog een vraagje over sirenes: Zijn deze namelijk clientside of serverside, en eventueel te streamen over de server ?

Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Oké, je eerste deel klopt niet helemaal want het heeft geen api en ook geen eigen scripthook. Maar het zou moeten werken. Alhoewel ik hier geen hulp bij verleen. Het beste is om het te hermaken in LUA.

Dit script is niet compatible. Week lang mee getest. Moet echt herschreven worden. Als je on duty gaat crasht FiveReborn.

Verder zijn de sirenes clientside. Ik hoop dat er een manier komt om die ook te streamen.

V2 met de .dll’s kan je niet gebruiken. Een versie eerder wel, hierin kan je mensen staande houden in hun voertuigen, een bon geven, arresteren en ze “doorzoeken” tevens heb je de kans dat ze er vandoor gaan indien je ze een te hoge bon geeft. Echter, de call-outs zelf werken niet. Sirene’s zijn client-side maar geloof niet dat die werken zonder OpenIV toch @SirMark ?

@Boss Klopt, die werken niet zonder OpenIV (hint @kanersps, dit zou echt gaaf zijn serverside). Maar als je een server joined die voertuigen streamt werkt het al niet meer, dat overschrijft de boel weer. Ik heb het i.i.g nog niet werkend gekregen.