Uitdaging

Als nieuweling zou ik deze stad aanraden; Het is wel een struggle als nieuweling, zorg dat je niet te verlegen bent en stap op mensen af en vraag om hulp! Ben zelf begonnen met het grinden van geld zodat ik een leuke auto kon kopen, ik zou adviseren om het geld wat je krijgt NIET te besteden aan een voertuig en huur ook GEEN woning! Dit zijn 2 dingen die ik zelf verkeerd gedaan heb. Check de stad, spreek wat mensen aan, vraag om hulp en zodra je een paar mensen hebt leren kennen wordt de server een stuk leuker! Ik herken weliswaar wat negatieve punten die hier in de comments worden benoemd echter denk ik dat dit een zeer leuke server is om kennis te maken met RP enn er valt bijna altijd wat te beleven! Wat wel echt oprecht SUPER slecht geregeld is? Of eigenlijk gewoon niet, zijn de tickets die je kan aanmaken mbt serieuzere problemen, de max is 500 tickets en je kan zelf GEEN ticket aanmaken indien de 500 tickets zijn aangeticket (knipoog) Ik begrijp dat mensen dit voor hun plezier doen ik denk echter wel dat als je er voor kiest om tickets te behandelen; PAK DIT DAN OOK OP! Het is ronduit SLECHT dat hier te weinig aandacht aan wordt besteed en dat is zowel jammer als zonde. Dus beste mensen; Hou je ogen open en doe eens wat aan dat ticket systeem want het werkt momenteel helaas niet! Het is een grote community en het is lastig als nieuweling om er tussen te komen maar zorg dat je contact maakt in de stad en je komt er wel :slight_smile:

177 Likes

This topic was automatically closed after 2 minutes. New replies are no longer allowed.