[REQUEST] Job Script lambda

FR :Salut, n’ayant aucune connaissance j’viens vers vous pour savoir si quelqu’un aurait ou pourrais faire un script de job lambda.
Je m’explique :
Pouvoir dans un premier temps lancer le job par une commande ou autre moyen (ex: /job x)
Aller à un point A pour récupérer X objets et retourner au point B pour revendre X objet.
Avec cela un système d’inventaire afin de s’avoir exactement combien d’objet on a entre notre possession.

Dans un deuxieme temps le coté technique, pouvoir par le biais des coordonnées mettre le point A et B sur la map.
Pouvoir modifier le nom du job en question (=logique).

Sur certain serveur cela existe notamment le métier de mineur et de Weed, c’est exactement le même système. Point A récupération et point B revente.

EN : Hi, having no knowledge I come to you to find out if anyone else for a job of lambda work.
Let me explain:
To initially start the job by a command or other means (ex: / job x)
Go to point A to retrieve X objects and return to point B to resell X object.
With this, an inventory system of an accuracy of how much object on our possession.

In a second time the technical side, power through the coordinates put point A and B on the map.
Modifying the name of the job in question (= logical).

On some server this exists especially the job of Miner and Weed, it is exactly the same system. Point A recovery and point B resale.

2 Likes

Please help him, UP :slight_smile:

Nobody want to help :confused: this script is primordial for the RP

Dude it’s long to make. I think nobody will loose his time for you. But you can try to learn, make your own and ask for some help.

Okay but release the script can help all the community

There is already scripts like TruckerJob that you can use to make your own

It’s not the same thing…