Enrom slecht geregeld!

Beste FiveM Community!

Heb altijd genoten eigenlijk met de groep Changretta op deze server, helaas is dit tot een einde gekomen na een opbouwing van FailRP vanuit veel spelers.
Staff die in een gang zitten en dan even de regels mochten bepalen voor hoe criminelen fijn te werk mochten ofja beter gezegd de gang waar die staff leden bij zaten, om het nog beter te maken een Combat server te maken.

Hiernaast wordt er veel aan vriendjespolitiek gedaan in de server, onze groep was altijd de lul wanneer wij leuke RP wouden starten stond er gelijk staff bij in verband met dat de spelers het er nooit mee eens waren of beter gezegd dat ze bang waren dat ze hun spullen kwijt raakte.

Ook word er veel door staffleden in gangs gelijk hun gang voorgetrokken en wanneer er een staffzaak tegen iemand van hun gang kwam was iedereen de lul behalve de personen die de fout zelf gemaakt hadden. Je krijgt ook bans voor dingen die je niet fout gedaan had en als je clips laat zien en je verhaal kwijt kan uiteindelijk word je weer geunbanned, maar de dag erna wanneer je weer een RP scenario start dat zelfs staff (hogere functie staff) aan metagaming doet en FailRP en NVOL maar persoon is niet fout.

Hierbij kan ik nog aangeven dat je word gebanned ivm je in je eigen community discord beetje aan kloten was met typen wat management vekeerd oppakt terwijl er wel gelijk ook uitgelegd was waarom dit gedaan was ivm de persoon die aangepakt werd aan RDM deed,NVOL en OOC praten in scenarios. Uiteindelijk word er dan 1 iemand gestraft van de weet ik veel hoeveel mensen die aanwezig waren op het moment dat we ingrepen door informatie die management krijgt die niet eens klopt. Wanneer je dit aankaard word er eigenlijk weer alleen maar aan vriendjespolitiek gedaan en wanneer dit aangeeft zijn ze gelijk boos.

Hierbij raad ik het dus enorm af om je tijd te verdoen op deze server en raad ik je aan om naar andere betere FiveM servers te gaan.

Met vriendelijke groet,
Geert Changretta

1 Like

This topic was automatically closed after 1 minute. New replies are no longer allowed.