De Realiteit

Tja, waar moet ik beginnen.

Laat ik maar starten met de RP, niet te vinden. Kreeg van n maat de locatie van wietpluk en in 1 uur tijd 3x geript door mensen van verschillende groeperingen. Je inventory wordt helemaal leeggehaald en er word geen rekenening met je gehouden als (nieuwe) speler.

Na een tijd bij een groep gekomen. Poosje gegrind om guns te kunnen krijgen en daarna zelf een beetje gaan kijken wat mogelijk is. Laten we beginnen met dat deze stad echt puur op combat gericht is. Criminelen zijn allemaal schietgeil en als ze je rippen hoor je een piepstem die net zn reet eraf heeft gewzeet in shady’s met 2dagen playingtime en een shotgun in zn handen.

Staff die op het criminele pad zit is nooit te vinden zonder gun. RP’en altijd met guns en reviven zich na een tijdje en gaan weer vrolijk verder.

Dan het staffteam. Is opzich een gezellig team, zitten een paar goede gasten tussen maar helaas ook wat rotte appels. Ingame moet je een half uur wachten voor er gereageerd wordt op je report en eerder dat ze bij je zijn heb je je wereldreis door Amerika al afgemaakt.

Tickets worden snel behandeld maar als er iets nodig is van hogerop staat je Ticket 5 dagen open, taggen in Tickets mag niet dus je moet geluk hebben wil je dat je ticket een keer behandeld wordt.

Doneren gaat allemaal via tikkie en gaat zo de owner zn zak in. Reden ervan is dat hij dan kan ‘‘refunden’’ als mensen spijt hebben van hun aankoop. Op de Tebex Site staat duidelijk gemeld dat refunds niet kunnen maar hey, als ik een pakket van 60eu maak wil ik niet dat Tebex een deel pakt en de Nederlandse belasting er overheen gaat dus heeft de owner liever dat je een Ticket maakt, waar overigens elke seconde op gereageerd word en de persoon nog opdringerig wordt wanneer je 2 uur niet reageert.

Kort samengevat totaal de moeite niet waard. Gaat bij de criminelen alleen maar om guns en schieten naar of politie of andere criminelen (kuch kuch TDA Kuch Kuch). Reports worden traag behandeld en de eigenaar is alleen te zien wanneer het woord ‘doneren’ langs komt.

12 Likes

This topic was automatically closed after 1 minute. New replies are no longer allowed.